loading...

معرفي مطالب جالب با لينك منبع

معرفي مطالب جالب با لينك منبع

بازدید : 352
11 زمان : 1399:2

يادگرفتن بدون نقص راه اخذ خريد گيفت كارت بدون پول آيتونز و گوگل پلي نكته مهم : در صورتي كه شما از گوشي هاي هوشمند و يا اين كه تبلت‌هاي كمپاني اپل نظير آيفون و آيپد و يا محصول ها اندرويدي (انواع تلفن همراه ها و تبلت هاي اندرويدي) استفاده مي فرماييد اين يادگرفتن به كار شما خواهد آمد . در غير اين صورت تا لحظه نگارش اين مطلب ساير سيستم برهان ها پشتيباني نمي شوند .
همان گونه كه مي دانيد در محفظه اينترنت يك عدد از روشهاي جذب بازديدكننده بيشتر، آگهي هايي است كه در آن ها وعده كالا، اعتبار و يا اين كه خدماتي مجاني به شما داده مي شود . خيلي از اين اطلاع رساني ها و وعده ها دورغين و يك‌سري از آن ها نيز درستي دارند . در دربين راه و روش هايي كه صحت داشته هم راههاي مختلفي براي وصال به اعتبار و يا اين كه كادو قضيه حيث وجود داراست كه بعضي از آن‌ها خيلي سخت و وقت گير و چندين هم آسانتر و راحتتر مي باشد . اكنون چنانچه شما نيز از كاربران توليد ها اپل و يا اين كه توليد ها اندرويدي باشيد مطلقا تا كنون با عباراتي مانند “دريافت گيفت كارت مجاني آيتونز” يا اين كه “Free iTunes Gift Card” و يا “گيفت كارت بدون‌پول گوگل پلي”، “Free Google Play Gift Card” در فضاي نت بازخورد كرده ايد . در اين پست ما قصد داريم ضمن آناليز صدق اين وعده ها به چك روشهاي مختلف دريافت كارت هاي هديه آيتونز و ديگر كارت هاي هديه نظير گيفت كارتهاي گوگل پلي، آمازون، پلي استيشن، ايكس باكس و … بپردازيم و در نقطه نهايي بهترين خط مش ممكن را به شما معرفي كنيم .
Android-and-Apple-gift-card
بد نمي باشد به اين نكته نيز اشاره كنيم كه با اعتنا به تحريم ها و محدوديت هاي كاربران اهل ايران براي خريدهاي آنلاين اينترنتي از فروشگاه فرنگي مانند فروشگاه هاي، اپ استور اپل يا دكان گوگل پلي گوگل و يا اين كه آمازون و … يك عدد از شايسته ترين راه و روش ها براي تهيه اپليكيشن ها و محصول هاي ديجيتال به فيس اورجينال همين گيفت كارت ها مي باشند كه براحتي بوسيله آنها شما مي توانيد اپليكيشن ها و موردنياز قضيه نياز خود را خريداري نموده و ديگر نيازي به يك اكانت بانكي اينترنتي دربين المللي مانند پي پال و رواديد كارت و … نخواهيد داشت .
نكته : در اين مطلب ما فقط به معرفي يكي از دو منش اخذ گيفت كارت، كه در مطلب اصلي در وب سايت iCut .ir آمده است، مي پردازيم . روشي كه به معرفي آن خواهيم پرداخت به كارگيري از اپليكيشن Free My Apps مي باشد . برهان استفاده و معرفي اين راه و روش هم كه تا به امروز بهترين روش ارائه گرديده براي دريافت گيفت كارت هاي متعدد مي باشد به شرح زير مي باشد نصب آسوده و پر سرعت نسبت به ساير خط مش ها استعمال آسان و امتياز دهي فوري فارغ از نياز به رويه هاي پيچيده و گوناگون (اپليكشن هاي قضيه نظر را دانلود كنيد، ۳۰ ثانيه اجرا كرده و امتياز آن را بگيريد) امتياز دهي بخش اعظم و در سود رسيدن زودتر به ميزان امتياز انتخاب شده جهت تبديل به گيفت كارت، نسبت به بقيه شيوه ها پشتيباني از سيستم ادله هاي iOS و اندرويد ارائه فوري گيفت كارت مسئله نظر شما پس از تبديل امتيازات (در روش هاي ديگر گهگاه مي بايست تا ۲۴ ساعت و يا عمده براي تاييد تبديل امتياز به گيفت كارت شكيبايي كرد) تنوع مضاعف در ارائه انواع متفاوت گيفت كارتها مانند گيفت كارت هاي آيتونز، گوگل پلي، آمازون، Xbox Live, پلي استيشن، گيفت كارت Visa Card و Paypal و … واضحاست در فيس آشنايي با ديگر راه هاي كارآمد و خوبتر مسلما به معرفي آن ها هم خواهيم پرداخت Free My Apps رويكرد استعمال در آيفون، آيپد و آيپاد در اين راه كه راه دوست داستني اينجانب هم مي‌باشد شما روش سادگي براي بدست آوردن امتياز در پيش خواهيد داشت . براي استارت كافي ميباشد از طرز اپليكيشن Safari ديوايس خود وارد اين لينك گرديده و بعد پس از باز شدن صفحه مبادرت به نصب برنامه نمائيد . هنگامي كه براي او‌لين توشه اقدام به نصب Free .My .Apps مي نماييد صفحه اي براي نصب پروفايل برنامه بر روي تلفن همراه شما ظواهر خواهد شد كه مي بايست اقدام به نصب (Install) آن كنيد .
freemyapps-ios-01
زماني براي اولين توشه اقدام به نصب اين برنامه مي نمائيد بعد از آن از نصب پروفايل برنامه بر روي گوشي، خويش برنامه به شما يك اپليكيشن را معرفي مي نمايد . روي نرم افزار كليك كرده و پس از انتقال به اپ استور اقدام به نصب آن نمائيد تا پس از نصب نرم افزار و اجراي آن به بازه زماني ۳۰ ثانيه و مراجعه مجدد به Free My Apps در اصطلاح برنامه فعال شده و نرم افزار هاي امتيازده بيشتري را به شما معرفي كند و بقيه منو هاي برنامه به وضعيت فعال درآيد freemyapps-ios-02


سپس از فعال شدن برنامه منش كار دوچندان معمولي مي‌باشد . برنامه را اجرا كرده و از ليست نرم افزار هاي معرفي شده در بخش Sponsors يكي را انتخاب نموده و نصب فرماييد . در واقع با كليك بر روي نام هر اپليكيشني برگه نو براي انتقال شما به اپ استور تلفن همراه نمايان مي شود كه با تاييد آن به اپ استور گوشي منتقل خواهيد شد و از آن نحوه مي توانيد اپليكيشن زمينه نظر را بر روي دستگاه خويش نصب كنيد . پس از اتمام نصب اپليكيشن را اجرا نموده و براي لحظاتي (۳۰ ثانيه) در محيط نرم افزار بمانيد . بعد مي توانيد از برنامه بيرون گرديد . حال دوباره به نرم افزار Free My Apps بازگشته و حساب خويش را تحليل كنيد . امتياز نرم افزار قضيه حيث به حساب شما افزوده شده مي‌باشد .به همين راحتي! freemyapps-ios-03
در اين اپليكيشن هر ۳۰۰ امتياز معادل ۱ دلار محاسبه مي شود و نكته جذاب در موضوع اين منش تبديل حتي ۱ دلار به يك گيفت كارت است! يعني در واقع شما با وارد شدن به برنامه و نصب يك سري نرم افزار توانا خواهيد بود امتياز خويش را به گيفت كارت تبديل كنيد امتياز نصب و اجراي هر اپليكيشن در جلوي آن نوشته شده هست كه شما مي توانيد نرم افزار هاي مسئله لحاظ خويش را به دلخواه نصب و اجرا نماييد مجموع امتيازات بدست آمده يا همان Credits شما هم در بالاي برنامه سمت راست نمايش داده مي شود .
شما همچنين مي توانيد با دعوت از دوستان عزيز خود براي به كارگيري از اين برنامه به امتيازات خويش بيافزاييد . براي اين فعاليت مي توانيد با مراجعه بخ بخش Share و از چهار نحوه اشتراك گذاري از طرز توييتر، فيسبوك، آدرس اينترنتي و اس ام اس كه در پايين ورقه برنامه جانور مي باشد دوستان عزيز خويش را دعوت نموده و به ازاي هركدام از آنها ۲۰۰ امتياز دريافت كنيد .
نكته : امتياز قضيه لحاظ كه به عبارتي ۲۰۰ امتياز مي باشد بعد از آن از نصب برنامه از نحوه لينك و پيوند ارسالي شما و دانلود دست‌كم يك نرم افزار توسط صلح و دوستي كه آن را دعوت نموده ايد و بعد از ۲۴ ساعت به اكانت شما واريز مي شود .
تبديل امتيازات به گيفت كارت هم بسيار بي آلايش مي باشد . كافي هست كه مورد Gifts را در بالاي ورقه گزينش نمائيد تا وارد برگه هدايا گرديد .بعد از آن مي توانيد از في مابين هداياي گوناگون هر كدام را كه مايل بوديد انتخاب كرده و امتياز خويش را به آن تبديل فرمائيد .
freemyapps-ios-04
براي نمونه من ۳۰۰۰ امتيار بدست آورده ام را به اين رخ تبديل به يك گيفت كارت قريه دلاري Prepaid Visa Card كردم . در ورقه هدايا آيتم ۱۰$ VISA Prepaid Card را تعيين كردم آن گاه در ورقه گشوده گرديده با كليك روي كليد Okay با اين تبديل موافقت نموده و بدين ترتيب آن گاه از لحظه كوتاهي در كاغذ بعدي كد گيفت كارت خود را دريافت كردم .
freemyapps-ios-05
در پايين كاغذ نيز مي توانيد با تعيين مورد redeem now اطلاعات گيفت كارت خويش را وارد حساب كاربري خويش فرمائيد . براي نمونه در صورتي يك گيفت كارت آيتونز گرفتيد با تعيين آيتم redeem now وارد اكانت كاربري خود (Apple ID) در اپ استور اپل خواهيد شد و از آن شيوه مي توانيد مبلغ گيفت كارت زمينه نظر را وارد حساب كاربري خود كنيد .
در پايان نكاتي هم در زمينه اين برنامه وجود داراست كه فهميدن آنان مي تواند به شما در سريعتر و راحتتر وصال به امتياز مورد نظرتان ياري نمايد نكته ۱ : در محيط برنامه با رفتن به بخش Redeemed Apps مي توانيد ليست نرم افزار هايي را كه تا كنون از طريق اين برنامه بر روي آي ديوايس خويش نصب نموده ايد را مشاهده نمائيد .
نكته ۲ : در صورتيكه آي ديوايس شما iPad مي باشد استعمال از اين برنامه به شما قوياً توصيه مي شود! معمولا اپليكيشنهايي كه اين برنامه براي نصب به رخ منحصربه‌فرد براي آيپد معرفي مي كند دارنده امتيازات بالايي بوده و در بعضا مورد ها با نصب صرفا يك برنامه امتيازي در ميان ۲۰۰ تا ۳۰۰ امتياز به اكانت شما افزوده مي شود .
نكته ۳ : در محفظه برنامه با رفتن به بخش Gifts و بعد كليك بر روي آيتم Redeemed Gifts مي توانيد ليست گيفت كارت هايي كه تابحال بدست آورده ايد را يار با Redeem كد آن‌ها مشاده نماييد رويه استفاده در تلفن همراه ها و تبلت هاي اندرويدي براي استفاده از نرم افزار Free My Apps در ديوايس هاي اندرويدي شما ابتدا نياز به نصب اپليكيشن از طرز مغازه Google Play داريد كه لينك آن در پايين امده مي‌باشد . روي لينك و پيوند دانلود اپليكيشن كليك كرده و پس از انتقال به مغازه Google Play مبادرت به نصب اپليكيشن Free My Apps نمائيد . توجه نماييد مسلما گذشته از كليك روي لينك و پيوند زير و انتقال به گوگل پلي و نصب نرم افزار به طبع از برنامه هاي تغيير‌و تحول آي پي وب موبايل مثل hotspot و … استعمال فرماييد و بعد اقدام به نصب اپليكيشن فرماييد . در غير اين رخ با پيغام عدم پشتيباني نرم افزار از مرزو بوم شما مواجه خواهيد شد .
android_store
بعد از نصب نرم افزار آن را اجرا نمائيد . همان گونه كه مي بينيد براي فعال شدن برنامه نياز به وارد شدن به حساب فيسبوك خويش داريد . وارد اكانت كاربري فيسبوك خود شده و برنامه را فعال نمائيد . از اينجاي عمل به سپس رويكرد فعاليت با برنامه دقيقا مثل ورژن iOS آن مي باشد كه در بالا توضيحات كامل آن داده شد .


گيفت كارت (Gift Card) چه است و مورد ها استفاده آن كجاست؟ گيفت كارت ها يا اين كه به عبارتي كارت هاي كادو چيزي شبيه كارت هاي كادو بانك ها، كارت شارژ هاي اپراتور هاي تلفن همراه و اين قبيل كارت هاست كه مي تواند به رخ مجازي و يا اين كه حقيقي در اختيار شما قرار بگيرد . ولي در واقع چيزي كه حساس است حروفي ميباشد كه روي اين كارت ها بصورت منحصر به فرد به شخص وجود داشته و شما با وارد كردن اين كد يا اين كه به عبارتي حروف از شيوه وارد شدن به حساب كاربري خويش در وب سايت ارائه دهنده آن كارت هديه، مي توانيد به رخ آنلاين به حساب خويش پول يا اين كه به عبارتي اعتبار واريز فرماييد و از اين اعتبار اپليكيشن و يا اين كه كالاي زمينه لحاظ خويش را از آن وب سايت خريداري فرمائيد .

يادگرفتن بدون نقص راه اخذ خريد گيفت كارت بدون پول آيتونز و گوگل پلي نكته مهم : در صورتي كه شما از گوشي هاي هوشمند و يا اين كه تبلت‌هاي كمپاني اپل نظير آيفون و آيپد و يا محصول ها اندرويدي (انواع تلفن همراه ها و تبلت هاي اندرويدي) استفاده مي فرماييد اين يادگرفتن به كار شما خواهد آمد . در غير اين صورت تا لحظه نگارش اين مطلب ساير سيستم برهان ها پشتيباني نمي شوند .
همان گونه كه مي دانيد در محفظه اينترنت يك عدد از روشهاي جذب بازديدكننده بيشتر، آگهي هايي است كه در آن ها وعده كالا، اعتبار و يا اين كه خدماتي مجاني به شما داده مي شود . خيلي از اين اطلاع رساني ها و وعده ها دورغين و يك‌سري از آن ها نيز درستي دارند . در دربين راه و روش هايي كه صحت داشته هم راههاي مختلفي براي وصال به اعتبار و يا اين كه كادو قضيه حيث وجود داراست كه بعضي از آن‌ها خيلي سخت و وقت گير و چندين هم آسانتر و راحتتر مي باشد . اكنون چنانچه شما نيز از كاربران توليد ها اپل و يا اين كه توليد ها اندرويدي باشيد مطلقا تا كنون با عباراتي مانند “دريافت گيفت كارت مجاني آيتونز” يا اين كه “Free iTunes Gift Card” و يا “گيفت كارت بدون‌پول گوگل پلي”، “Free Google Play Gift Card” در فضاي نت بازخورد كرده ايد . در اين پست ما قصد داريم ضمن آناليز صدق اين وعده ها به چك روشهاي مختلف دريافت كارت هاي هديه آيتونز و ديگر كارت هاي هديه نظير گيفت كارتهاي گوگل پلي، آمازون، پلي استيشن، ايكس باكس و … بپردازيم و در نقطه نهايي بهترين خط مش ممكن را به شما معرفي كنيم .
Android-and-Apple-gift-card
بد نمي باشد به اين نكته نيز اشاره كنيم كه با اعتنا به تحريم ها و محدوديت هاي كاربران اهل ايران براي خريدهاي آنلاين اينترنتي از فروشگاه فرنگي مانند فروشگاه هاي، اپ استور اپل يا دكان گوگل پلي گوگل و يا اين كه آمازون و … يك عدد از شايسته ترين راه و روش ها براي تهيه اپليكيشن ها و محصول هاي ديجيتال به فيس اورجينال همين گيفت كارت ها مي باشند كه براحتي بوسيله آنها شما مي توانيد اپليكيشن ها و موردنياز قضيه نياز خود را خريداري نموده و ديگر نيازي به يك اكانت بانكي اينترنتي دربين المللي مانند پي پال و رواديد كارت و … نخواهيد داشت .
نكته : در اين مطلب ما فقط به معرفي يكي از دو منش اخذ گيفت كارت، كه در مطلب اصلي در وب سايت iCut .ir آمده است، مي پردازيم . روشي كه به معرفي آن خواهيم پرداخت به كارگيري از اپليكيشن Free My Apps مي باشد . برهان استفاده و معرفي اين راه و روش هم كه تا به امروز بهترين روش ارائه گرديده براي دريافت گيفت كارت هاي متعدد مي باشد به شرح زير مي باشد نصب آسوده و پر سرعت نسبت به ساير خط مش ها استعمال آسان و امتياز دهي فوري فارغ از نياز به رويه هاي پيچيده و گوناگون (اپليكشن هاي قضيه نظر را دانلود كنيد، ۳۰ ثانيه اجرا كرده و امتياز آن را بگيريد) امتياز دهي بخش اعظم و در سود رسيدن زودتر به ميزان امتياز انتخاب شده جهت تبديل به گيفت كارت، نسبت به بقيه شيوه ها پشتيباني از سيستم ادله هاي iOS و اندرويد ارائه فوري گيفت كارت مسئله نظر شما پس از تبديل امتيازات (در روش هاي ديگر گهگاه مي بايست تا ۲۴ ساعت و يا عمده براي تاييد تبديل امتياز به گيفت كارت شكيبايي كرد) تنوع مضاعف در ارائه انواع متفاوت گيفت كارتها مانند گيفت كارت هاي آيتونز، گوگل پلي، آمازون، Xbox Live, پلي استيشن، گيفت كارت Visa Card و Paypal و … واضحاست در فيس آشنايي با ديگر راه هاي كارآمد و خوبتر مسلما به معرفي آن ها هم خواهيم پرداخت Free My Apps رويكرد استعمال در آيفون، آيپد و آيپاد در اين راه كه راه دوست داستني اينجانب هم مي‌باشد شما روش سادگي براي بدست آوردن امتياز در پيش خواهيد داشت . براي استارت كافي ميباشد از طرز اپليكيشن Safari ديوايس خود وارد اين لينك گرديده و بعد پس از باز شدن صفحه مبادرت به نصب برنامه نمائيد . هنگامي كه براي او‌لين توشه اقدام به نصب Free .My .Apps مي نماييد صفحه اي براي نصب پروفايل برنامه بر روي تلفن همراه شما ظواهر خواهد شد كه مي بايست اقدام به نصب (Install) آن كنيد .
freemyapps-ios-01
زماني براي اولين توشه اقدام به نصب اين برنامه مي نمائيد بعد از آن از نصب پروفايل برنامه بر روي گوشي، خويش برنامه به شما يك اپليكيشن را معرفي مي نمايد . روي نرم افزار كليك كرده و پس از انتقال به اپ استور اقدام به نصب آن نمائيد تا پس از نصب نرم افزار و اجراي آن به بازه زماني ۳۰ ثانيه و مراجعه مجدد به Free My Apps در اصطلاح برنامه فعال شده و نرم افزار هاي امتيازده بيشتري را به شما معرفي كند و بقيه منو هاي برنامه به وضعيت فعال درآيد freemyapps-ios-02


سپس از فعال شدن برنامه منش كار دوچندان معمولي مي‌باشد . برنامه را اجرا كرده و از ليست نرم افزار هاي معرفي شده در بخش Sponsors يكي را انتخاب نموده و نصب فرماييد . در واقع با كليك بر روي نام هر اپليكيشني برگه نو براي انتقال شما به اپ استور تلفن همراه نمايان مي شود كه با تاييد آن به اپ استور گوشي منتقل خواهيد شد و از آن نحوه مي توانيد اپليكيشن زمينه نظر را بر روي دستگاه خويش نصب كنيد . پس از اتمام نصب اپليكيشن را اجرا نموده و براي لحظاتي (۳۰ ثانيه) در محيط نرم افزار بمانيد . بعد مي توانيد از برنامه بيرون گرديد . حال دوباره به نرم افزار Free My Apps بازگشته و حساب خويش را تحليل كنيد . امتياز نرم افزار قضيه حيث به حساب شما افزوده شده مي‌باشد .به همين راحتي! freemyapps-ios-03
در اين اپليكيشن هر ۳۰۰ امتياز معادل ۱ دلار محاسبه مي شود و نكته جذاب در موضوع اين منش تبديل حتي ۱ دلار به يك گيفت كارت است! يعني در واقع شما با وارد شدن به برنامه و نصب يك سري نرم افزار توانا خواهيد بود امتياز خويش را به گيفت كارت تبديل كنيد امتياز نصب و اجراي هر اپليكيشن در جلوي آن نوشته شده هست كه شما مي توانيد نرم افزار هاي مسئله لحاظ خويش را به دلخواه نصب و اجرا نماييد مجموع امتيازات بدست آمده يا همان Credits شما هم در بالاي برنامه سمت راست نمايش داده مي شود .
شما همچنين مي توانيد با دعوت از دوستان عزيز خود براي به كارگيري از اين برنامه به امتيازات خويش بيافزاييد . براي اين فعاليت مي توانيد با مراجعه بخ بخش Share و از چهار نحوه اشتراك گذاري از طرز توييتر، فيسبوك، آدرس اينترنتي و اس ام اس كه در پايين ورقه برنامه جانور مي باشد دوستان عزيز خويش را دعوت نموده و به ازاي هركدام از آنها ۲۰۰ امتياز دريافت كنيد .
نكته : امتياز قضيه لحاظ كه به عبارتي ۲۰۰ امتياز مي باشد بعد از آن از نصب برنامه از نحوه لينك و پيوند ارسالي شما و دانلود دست‌كم يك نرم افزار توسط صلح و دوستي كه آن را دعوت نموده ايد و بعد از ۲۴ ساعت به اكانت شما واريز مي شود .
تبديل امتيازات به گيفت كارت هم بسيار بي آلايش مي باشد . كافي هست كه مورد Gifts را در بالاي ورقه گزينش نمائيد تا وارد برگه هدايا گرديد .بعد از آن مي توانيد از في مابين هداياي گوناگون هر كدام را كه مايل بوديد انتخاب كرده و امتياز خويش را به آن تبديل فرمائيد .
freemyapps-ios-04
براي نمونه من ۳۰۰۰ امتيار بدست آورده ام را به اين رخ تبديل به يك گيفت كارت قريه دلاري Prepaid Visa Card كردم . در ورقه هدايا آيتم ۱۰$ VISA Prepaid Card را تعيين كردم آن گاه در ورقه گشوده گرديده با كليك روي كليد Okay با اين تبديل موافقت نموده و بدين ترتيب آن گاه از لحظه كوتاهي در كاغذ بعدي كد گيفت كارت خود را دريافت كردم .
freemyapps-ios-05
در پايين كاغذ نيز مي توانيد با تعيين مورد redeem now اطلاعات گيفت كارت خويش را وارد حساب كاربري خويش فرمائيد . براي نمونه در صورتي يك گيفت كارت آيتونز گرفتيد با تعيين آيتم redeem now وارد اكانت كاربري خود (Apple ID) در اپ استور اپل خواهيد شد و از آن شيوه مي توانيد مبلغ گيفت كارت زمينه نظر را وارد حساب كاربري خود كنيد .
در پايان نكاتي هم در زمينه اين برنامه وجود داراست كه فهميدن آنان مي تواند به شما در سريعتر و راحتتر وصال به امتياز مورد نظرتان ياري نمايد نكته ۱ : در محيط برنامه با رفتن به بخش Redeemed Apps مي توانيد ليست نرم افزار هايي را كه تا كنون از طريق اين برنامه بر روي آي ديوايس خويش نصب نموده ايد را مشاهده نمائيد .
نكته ۲ : در صورتيكه آي ديوايس شما iPad مي باشد استعمال از اين برنامه به شما قوياً توصيه مي شود! معمولا اپليكيشنهايي كه اين برنامه براي نصب به رخ منحصربه‌فرد براي آيپد معرفي مي كند دارنده امتيازات بالايي بوده و در بعضا مورد ها با نصب صرفا يك برنامه امتيازي در ميان ۲۰۰ تا ۳۰۰ امتياز به اكانت شما افزوده مي شود .
نكته ۳ : در محفظه برنامه با رفتن به بخش Gifts و بعد كليك بر روي آيتم Redeemed Gifts مي توانيد ليست گيفت كارت هايي كه تابحال بدست آورده ايد را يار با Redeem كد آن‌ها مشاده نماييد رويه استفاده در تلفن همراه ها و تبلت هاي اندرويدي براي استفاده از نرم افزار Free My Apps در ديوايس هاي اندرويدي شما ابتدا نياز به نصب اپليكيشن از طرز مغازه Google Play داريد كه لينك آن در پايين امده مي‌باشد . روي لينك و پيوند دانلود اپليكيشن كليك كرده و پس از انتقال به مغازه Google Play مبادرت به نصب اپليكيشن Free My Apps نمائيد . توجه نماييد مسلما گذشته از كليك روي لينك و پيوند زير و انتقال به گوگل پلي و نصب نرم افزار به طبع از برنامه هاي تغيير‌و تحول آي پي وب موبايل مثل hotspot و … استعمال فرماييد و بعد اقدام به نصب اپليكيشن فرماييد . در غير اين رخ با پيغام عدم پشتيباني نرم افزار از مرزو بوم شما مواجه خواهيد شد .
android_store
بعد از نصب نرم افزار آن را اجرا نمائيد . همان گونه كه مي بينيد براي فعال شدن برنامه نياز به وارد شدن به حساب فيسبوك خويش داريد . وارد اكانت كاربري فيسبوك خود شده و برنامه را فعال نمائيد . از اينجاي عمل به سپس رويكرد فعاليت با برنامه دقيقا مثل ورژن iOS آن مي باشد كه در بالا توضيحات كامل آن داده شد .


گيفت كارت (Gift Card) چه است و مورد ها استفاده آن كجاست؟ گيفت كارت ها يا اين كه به عبارتي كارت هاي كادو چيزي شبيه كارت هاي كادو بانك ها، كارت شارژ هاي اپراتور هاي تلفن همراه و اين قبيل كارت هاست كه مي تواند به رخ مجازي و يا اين كه حقيقي در اختيار شما قرار بگيرد . ولي در واقع چيزي كه حساس است حروفي ميباشد كه روي اين كارت ها بصورت منحصر به فرد به شخص وجود داشته و شما با وارد كردن اين كد يا اين كه به عبارتي حروف از شيوه وارد شدن به حساب كاربري خويش در وب سايت ارائه دهنده آن كارت هديه، مي توانيد به رخ آنلاين به حساب خويش پول يا اين كه به عبارتي اعتبار واريز فرماييد و از اين اعتبار اپليكيشن و يا اين كه كالاي زمينه لحاظ خويش را از آن وب سايت خريداري فرمائيد .

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 17

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 335
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 62
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 70
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 226
  • بازدید ماه : 481
  • بازدید سال : 1745
  • بازدید کلی : 71162
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی