«سالن گفتمان» (Forum)، انجمنهای آنلاین میباشند که در مسئلههای مختلفی شغل مینمایند. شاید شما سئو در مشهد هم هنگامی درپی یافتن جواب یک سوال در فضای اینترنت میگشتید، با یکسری گزینه از آن ها روبهرو گردیده باشید.
زمانی تحت عنوان یک جواب دهنده در گفتگوهای فرومها کمپانی میکنید و لحاظ خودتان را به سایر می گویید، یعنی به صورت غیرمستقیم، مارک، کالا و یا این که خدمت خودتان را معرفی کردهاید. بدین نحوه، «فروم مارکتینگ» می گویند.
آیا با وجود پیام رسانها، هنوز هم کمپانی در فرومها اثر گذار میباشد؟
یکسری سال گذشته، تبوتاب عمل در فرومهای گوناگون بسیار داغ بود. عده ای که پرسشهای متعددی داشتند، سوالهای خویش را در پوسته یک پست در قسمت مربوط ارسال میکردند و اعضای دیگر سالن مذاکره به وی جواب میدادند.
هر فروم یک یا این که یکسری رئیس داشت که خیلی بدون شوخی و پیگیر، بر پروسه مشاجرهها ارزیابی می کرد. امروزه، با وجود پیام رسانهایی مثل تلگرام، شغل درین تالارهای مصاحبه دیگر رونق قبل را ندارد. البته این به آن شکل وجود ندارد که فرومها از دربین رفتهاند.
فرومها چه مزیتی نسبت به تیمهای تلگرامی داراهستند؟
گرانقدرترین مزیت فرومها نسبت به تیمهای تلگرامی، اکران آنان در نتیجه ها گوگل میباشد. هنگامی شما موضوعی را در گوگل سرچ میکنید، مطلقا یک کدام از دو تا فروم دارای ارتباط هم به شما اکران داده میگردد. البته در امر مجموعههای تلگرامی این طور وجود ندارد.
به واسطه فرومها میتوانید با پرسشهایی که در ذهن کاربرانتان رژه می روند آشنا گردید.
میتوانید با کاربرانتان به صورت بی واسطه وارد حرف گردید و به صورت غیر بدون واسطه به بازاریابی در انجمنها و تالارهای رای زنی بپردازید.
زمان تصاحب کردن بکلینک و پیوندهای طبیعی و هدایت یوزرها به سمت اینترنتسایتتان را پیدا می کنید. زیرا در اکثر این فرومها می توانید پیوند هم بگذارید.
فرقی نمینماید بکلینک و پیوندهایی که از این نحوه می گیرید فالو میباشند یا این که نوفالو. زیرا در هر شکل برای سئوی اینترنتسایتتان اثرگذار میباشند(به طور طبیعی تاثیر پیوند فالو بیشتر خواهد بود). اما یادتان باشد نباید تبلیغاتی سخن فرمائید؛ به عنوان مثال بگویید: «بیایید از تارنما ما دیدن نمایید» و غیره. زیرا علاوه بر اینکه اعتبارتان را نزد بقیه یوزرها از دست میدهید، ممکن میباشد پستتان نیز به وسیله رئیس فروم حذف خواهد شد.
«سالن گفتمان» (Forum)، انجمنهای آنلاین میباشند که در مسئلههای مختلفی شغل مینمایند. شاید شما سئو در مشهد هم هنگامی درپی یافتن جواب یک سوال در فضای اینترنت میگشتید، با یکسری گزینه از آن ها روبهرو گردیده باشید.
زمانی تحت عنوان یک جواب دهنده در گفتگوهای فرومها کمپانی میکنید و لحاظ خودتان را به سایر می گویید، یعنی به صورت غیرمستقیم، مارک، کالا و یا این که خدمت خودتان را معرفی کردهاید. بدین نحوه، «فروم مارکتینگ» می گویند.
آیا با وجود پیام رسانها، هنوز هم کمپانی در فرومها اثر گذار میباشد؟
یکسری سال گذشته، تبوتاب عمل در فرومهای گوناگون بسیار داغ بود. عده ای که پرسشهای متعددی داشتند، سوالهای خویش را در پوسته یک پست در قسمت مربوط ارسال میکردند و اعضای دیگر سالن مذاکره به وی جواب میدادند.
هر فروم یک یا این که یکسری رئیس داشت که خیلی بدون شوخی و پیگیر، بر پروسه مشاجرهها ارزیابی می کرد. امروزه، با وجود پیام رسانهایی مثل تلگرام، شغل درین تالارهای مصاحبه دیگر رونق قبل را ندارد. البته این به آن شکل وجود ندارد که فرومها از دربین رفتهاند.
فرومها چه مزیتی نسبت به تیمهای تلگرامی داراهستند؟
گرانقدرترین مزیت فرومها نسبت به تیمهای تلگرامی، اکران آنان در نتیجه ها گوگل میباشد. هنگامی شما موضوعی را در گوگل سرچ میکنید، مطلقا یک کدام از دو تا فروم دارای ارتباط هم به شما اکران داده میگردد. البته در امر مجموعههای تلگرامی این طور وجود ندارد.
به واسطه فرومها میتوانید با پرسشهایی که در ذهن کاربرانتان رژه می روند آشنا گردید.
میتوانید با کاربرانتان به صورت بی واسطه وارد حرف گردید و به صورت غیر بدون واسطه به بازاریابی در انجمنها و تالارهای رای زنی بپردازید.
زمان تصاحب کردن بکلینک و پیوندهای طبیعی و هدایت یوزرها به سمت اینترنتسایتتان را پیدا می کنید. زیرا در اکثر این فرومها می توانید پیوند هم بگذارید.
فرقی نمینماید بکلینک و پیوندهایی که از این نحوه می گیرید فالو میباشند یا این که نوفالو. زیرا در هر شکل برای سئوی اینترنتسایتتان اثرگذار میباشند(به طور طبیعی تاثیر پیوند فالو بیشتر خواهد بود). اما یادتان باشد نباید تبلیغاتی سخن فرمائید؛ به عنوان مثال بگویید: «بیایید از تارنما ما دیدن نمایید» و غیره. زیرا علاوه بر اینکه اعتبارتان را نزد بقیه یوزرها از دست میدهید، ممکن میباشد پستتان نیز به وسیله رئیس فروم حذف خواهد شد.